gästbloggning av feliciaa<3

tjaaa, jag är med Ruta , hon ser på tv o jag är vid datorn o gästbloggar
detta är andra gången jag gästbloggar, jag har gästbloggat på emmas blogg också, fast det var JÄTTE längesen<3
jaa, vi kollar på mr.bean i tecknat.
assåååå, jag har ändå bäst humor<3
visste du att mjölk kommer från kossorna?xD
o visste du att jag är bäst?<3
nejmen, idag har vi varit på barnenshus, jag hittade pruttkuddar, hahha, jag äger ut ;p
imorrn ska jag o Ruta gå på skokanonen, H&M, Coop forum, intersport o massa andra affärer..
jag vill ha nya skor, fast jag har ju inga pengar!!!!!!!
ngn som vill låna ut lite pengar?
men jag kommer inte på ngt mer att skriva,
men ni får ha det så braaaa,
puss och kraam från Feliciah<3

Kommentarer
Postat av: sarah

sämsta inlägget feliciiiiaa!!!!!!

2010-06-16 @ 01:25:27
URL: http://hotbabysweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0